Emocionalna inteligencija kao ključ uspeha u prodajiIstraživanja pokazuju da je zadovoljstvo klijenata i njihovo ponovno kupovanje zavisi od emocionalne povezanosti sa prodavcem. Klijenti kojima se sviđaju njihovi prodavci će 12 puta češće da nastavljaju da kupuju od iste kompanije.
Da bi uspostavljali takve odnose sa klijentima neophodno je da prodavci umeju da kontrolišu sebe i svoje ponašanje, da pokažu empatiju i brigu za klijente, da isijavaju samopouzdanje i optimizam i da nikada ne odustaju. Sve navedeno spada pod emocionalnu inteligenciju (EI).
Uticaj jedne od komponenti EI (optimizma) na uspeh u radu prodavaca životnog osiguranja u Met Life-u je značajan – optimistični prodavci su za 27% bili uspešniji od svojih pesimističnih kolega. Sposobnost upravljanja emocijama i nošenja sa stresom su još jedan aspekt EI koji je veoma važan za uspeh na poslu. U istraživanju koje je obavljeno sa menadžerima prodavnica jednom maloprodajnog lanca rezultati su pokazali da je veština upravljanja stresom direktno povezana sa profitom, prodaji po kvadratnom metru i prodaji po saradniku.
Kojim god vidom prodaje da se bavite, unapređenje emocionalne inteligencije će unaprediti i vaš rad i zato vas pozivamo da se prijavite na trening pod nazivom Emocionalna inteligencija u prodaji.
Trening je namenjen menadžerima prodaje, prodavcima, agentima call centara, vlasnicima malih preduzeća, kao i svima ostalima koji žive od prodaje.
Trening se sastoji od sledećih tema:• Šta je emocionalna inteligencija i njezin značaj za uspeh u prodaji
Način i dinamika radaRad se odvija u malim grupama, a metod rada je kombinovan: predavanja, diskusije, rad u grupama, upitnici, međusobnu razmena iskustava i sl. Naglasak u radu je stavljen na iskustvenom učenju. Polaznici dobijaju skriptu i radni materijal. Trening se sastoji od 2 susreta u trajanju od 5 sati.
|