Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.
Psihologija prodaje 1.0: Veštine uticaja

Psihologija prodaje 1.0 - Veštine uticaja

Da li Vam je dosadilo da zarađujete manje nego što želite i vredite? Da li želite da bolje razumete vaše kupce i način na koji donose odluke o kupovini? Da li želite da lakše sarađujete sa svim tipovima ljudi, a ne samo sa onima koji su Vama slični? Svi to želimo. 

 <a href='https://www.freepik.com/free-photo/smiling-businesswoman-with-pen-in-a-conference_855029.htm'>Designed by Pressfoto</a><a href='https://www.freepik.com/free-photo/smiling-businesswoman-with-pen-in-a-conference_855029.htm'>Designed by Pressfoto</a>

                                                                                                                                                             Nažalost, za uspeh u prodaji nije dovoljno da samo poznajete ono što prodajete. Nije dovoljno da imate goruću želju za uspehom.

Da biste bili vrhunski prodavac morate biti i vrhunski psiholog. Ovaj seminar od Vas neće napraviti psihologa, ali će Vas upoznati sa efikasnim alatima za razumevanje psihologije kupaca i osnažiće Vas da lakše utičete na sve sa kojima dolazite u susret.

 

Čak i ako mislite da niste rođeni prodavac imate dva razloga da ne očajavate:

  1. Onaj ko za sebe kaže da je rođeni prodavac taj laže. Niko nije rođen kao prodavac, svi se rađamo kao bebe :)
  2. Prodaja je veština, a veštine se stiču, uvežbavaju, razvijaju, usavršavaju, dodaju jedna na drugu...Ovaj seminar je sjajna prilika za to. 

Zašto da ne dođete na ovaj seminar?
Ako niste spremni da učite, da primenite naučeno i izađete iz vaše zone komfora, onda se nemojte doći na ovaj seminar.

Kome je namenjen ovaj seminar?
Svima koji se bave prodajom: agentima prodaje, menadžerima prodaje, menadžerima za ključne kupce, preduzetnicima...

 

11 ključnih razloga zbog kojih trebate da se prijavite na ovaj seminar:

  1. Unapredićete vašu prodajnu strategiju i prodajni pristup
  2. Razumećete kako kupci donose odluke o kupovini
  3. Razumećete kako da uz manje korekcije dođete do veće zarade
  4. Bolje ćete razumeti vaše kupce
  5. Bolje ćete razumeti sebe
  6. Bićete osposobljeni da bolje komunicirate sa različitim tipovima ljudi
  7. Bićete upoznati sa ključnim principima uticaja
  8. Bićete osposobljeni da efikasno utičete na ljude
  9. Bićete bolji od vaše konkurencije
  10. Ako primenite naučeno zarađivaćete više nego što trenutno zarađujete
  11. Zabavićete se

  

<a href='https://www.freepik.com/free-photo/real-estate-agent-with-toy-house-gesturing-thumb-up_2135158.htm'>Designed by Freepik</a><a href='https://www.freepik.com/free-photo/real-estate-agent-with-toy-house-gesturing-thumb-up_2135158.htm'>Designed by Freepik</a>

 

Ako ovaj seminar iz bilo kog razloga ne ispuni Vaša očekivanja, imate našu garanciju da će Vam ceo uplaćeni iznos biti refundiran. Rok važenja garancije je 12 meseci od dana održavanja seminara.

 

 

Seminar se sastoji od sledećih tema:

  1. Psihologija i prodaja
  2. Kako kupci donose odluke u vezi kupovine
  3. Kako uticati na donošenje odluke kupaca
  4. 6 principa uticaja i njihova primena u prodaji

 

Način i dinamika rada
Rad se odvija u malim grupama, a metod rada je kombinovan: predavanja, diskusije, rad u grupama, upitnici i međusobna razmena iskustava. Naglasak u radu je stavljen na iskustvenom učenju. Učesnici dobijaju skriptu i radni materijal.