Psihologija prodaje 2.0 - Prodaja na osnovu tipa ličnostiBilo šta da prodajemo, poznavanje ljudske psihe i načina na koje ona funkcioniše nam može biti od velike pomoći. Ljudska psiha funkcioniše u skladu sa određenim pravilnostima i ako ih poznajemo možemo to znanje iskoristiti da bismo imali bolje i produktivnije odnose sa klijentima.
Cilj ovog treninga jeste da vam da odgovore na dva pitanja:
Osnova ovog treninga jeste DISC test koji nam pomaže da bolje razumemo, kako druge ljude, tako i sebe. DISC test nije klasičan test ličnosti već je fukusiran na komunikaciju i međuljudsku interakciju i samim tim je veoma pogodan za sve koji se bave prodajom. Za ljude koji se bave prodajom, DISC test je veoma efikasan alat za unapređenje rezultata.
Šta je DISC test i šta od njega možete dobiti? “DISC” znači Dominance (Dominantnost), Influence (Uticajnost), Steadiness (Postojanost) i Compliance (Saglasnost) - četiri osobine na čiju procenu se test fokusira. DISC vam pomaže da bolje razuemte sebe i sopstvene postupke u komunikaciji i interakciji sa drugim ljudima. S druge strane, on vam olakšava i razumevanje drugih ljudi, njihove motivacije, njihovog preferiranog stila komunikacije, načina kako grade poverenje i sl.
U prodaji, DISC vam može pomoći na sledeći način.
Trening se sastoji od sledećih tema:
Način i dinamika rada
|